Sukran34 Selam kizlar 39 haftalik hamileyim malesef yani sanirim grip oldum burnum durmuyor boğazlarım şiş ağrıyor doktorm izinde oldugu icin gidemiyorum bir tavsiyesi olan var mı? Şimdiden teşekkürler.😣😏
Ezgi14 Sukran34 Bol bol meyve ye iyilesmeye calis. Cunku ne kadar dogru bilmem ama anne dogururken gripse bebekte grip dogar derler. Batil inanc mi bilemiyorum tabii.
Ezgi14 Sukran34 uzulmee. Meyveyi bol yemeye calis. İyilesirsin insallah. Birde bal karabiber bogaza iyi gelir hamilelikte zarari var mi bilmiyorum ama