Emine003 Ya kızlar midem çok aşırı şişiyo 8+5 im ve gerçekten doğru düzgün hiç birşey yiyemiyorum mesela şuan dün öğlen yediğimle duruyorum resmen şimdi daha yeni yeni acıkmaya başladım siz de de var mı böyle bişey
Sedarda Emine003 11.haftalara kadar ben de oyleydim,nasıl diyim 9 haftaliktim ama karnım 15 haftalik gibiydi😊Hormonların etkisi,haftalar ilerledikçe normale dönüyor merak etmeyin
okuyor Emine003 gaz oldu benim midemde ve bagirsagimda o haftalarda. O yüzden şişmişti. Probiyotik iyi geldi, sütü laktozsuz içtim. Yemeklere bol kimyon koydum.
Emine003 Sedarda ayyy öyle mi canım gerçekten benim karnımda kocaman ve doğru düzgün hiç bir şey yiyememe rağmen teşekkür ederim canım 🥰