Sinemsoner Merhabalar arkadaslar dun aksam kullanmaya basladim asiri bas donmesi yapiyor. Yasayan varmi bu ilacla sorun ne yapmaliyim?
ipekbdk bende kullaniyoeum canim gunde bi tane gece yatmadan once iciyorum o yuzden bi yanetkisi olmuyo onceden gun icinde iciyodum uykum geliyodu basim agriyo surekli kafami kaldiramiyodum doktorrda gece ic dedi daha iyi oluyo bide tuylenme oluyo daha sık
Muhammedamine Sinemsoner fitil olarak kullanabilrsn doktorunuza danışırsanız anlatacaktır o önmli bir ilaç bebeğinizi istyrsanız katlanmalısınız gebelerin birçoğu kullanıyor ve hemen hepsi aynı belirtileri hatta fazlasını yaşıyor
Feraymali Ben sabah akşam 200 mg kullanıyorum sarhoş gibiyim eşim diyorki gel usta gel geç otur kafan güzel yine diyor 😀😀
Burcuoztrkk Bana enteresan bir şekilde hiç bir yan etki yapmadı aksam yemeğinden sonra 7 gibi alıyorum hiç sorun yaşamıyorum çok şükür çünkü çok duydum yan etki yasayanları özelliklede uyku yapıyormus ama bana bişey yapmadı
Esrabz Bende 2 hafta günde 2 kere olarak kullandım ilk 2 gün cok yogun bas donmesi denge kaybi yaşadim sonra alıştım galiba bi etkisi olmadi☺vajinadan da alınabilir tabi