Kızlar Bi iki gundur idrarda yanma vardı sonra geçti sadece arada yanma oluyordu yine de saglikocagina gittim idrar testi yaptı ve gittiğimde adetimin 2. Günüydü kurtajdan sonra ilk adetim ve yoğun geliyor bayağı testimde enfeksiyon değil ama kan görülmüş doktor git Bi hastaneye doktora görün dedi bende adetle olduğumu söyledim o zaman normal adetliyken yanma miktarından dolayı olabilir dedi bende gitmedim bugün tuvalete gittim ve idrarim ful kanliydi. Ve suphelendim acaba adetten mi yoksa idrar mi acile gidicem şimdi inşallah birseyler verir çok korkuyorum