Meraba kızlar 23, haftalık gebeyim sürekli acilelrdeyim kanamam var ara ara ağrım var Bebek doğsa da yaşamaz dediler ama bebek şuan iyi çok şükür ağrılarım var ara ara hic bi ilaç tedavisi vermedilsr beklemekten başka ,30 haftadan sonra ilaç tedavisi olirmus nolur dualariniza talibim 😔sağlıkla zamanında gelsin