Mayysa hiç vermeyin o parayı sağlık ocağı yada devlet hastaneleri yapıyor zaten gebelikte gerekli olan testleri özeller para icin gerekli gereksiz bir sürü test istiyorlar sağlık ocağında iki test yaptım ikisinde pozitif günüm geçti dediğimde gebelik için gerekli bütün testleri yaptılar hastaneye onlarla gittim doktor o sonuçlara baktı tekrar test istemedi