Kizlar 2 3 haftadir cok nadiren sabahlari kahveli yada pembeli akintim oluodu doktora gttim kesede bebekte hic bi soru yok kanama alani falan da yok dio progestana basladik ama.bugunde idrar yaparken pihtili bise geldi szce bu neden olur cok kokrmaya basladm stres yapma diolar ama bunlari gorsukce cok kötu oluyorum