Elifbatg Bayanlar progestan kullanan var mı aranızda. 7 haftalık hamileyim kullanıyorum sabah akşam kullandım ama çok fena baş dönmesi yaptı. Daha sonra akşam 1 defa fitil olrak kullanamami soyledi doktor ama bütün gece ishal ve karın ağrısı cektim böyle bi durumla karşılaşan var mı
Semra12344 Elifbatg ben 8. Haftamda kıllandım 1 hafta cnm. Ben ilaç olarak aldım fitil kullanmadım hiç bende öyle etkiler olmadı doktorunu ara danış
hulyakeser Elifbatg Baş dönmesi yapmasın diye doktorum fitil olarak kullanma mi istedi 6 aydır gunde 3 defa kullanıyorum hiç böyle bir etkisi olmadı
AdenEva Elifbatg fitilin gittiği yer ayrı bağırsaklarınız ishal vs ayrı ishal başka birşeyden olmuşsunuzdur karın ağrısı da ishal ve bağırsak hareketleri yüzündendir.
FAa Elifbatg bende 5. Haftada kullanmıştım bende isal ve karın ağrısı yaşadım kullandığım dönem boyunca 3 4 günde bir isal olmuştum karın ağrısı da olmuştu.
okuyor Evet. hap olarak alınca çok fena baş dönmesi, mide bulantısı, uyku, sersemlik yaptı bende. Fitil olarak kullanınca yan etkisi olmuyormuş.
aygnaygn hulyakeser merhaba siz ne icn kullanıyorsunuz acaba ya benm iki kere kanamm oldu 5 ve 9 .haftamda suan 15 haftalkgm bir doktorum birak dedi il dışına ciktm dger doktorum devam et dedi kasik agrm vardi kullanmamn zararı olur mu acaba kullanmaynca kasik agrm oluyor sanki ya da psikoljk mi bilmiyorm
Merve1200 Elifbatg bende kulanıyorum o da kaç aydır yani daha vücut alışmadı malesef ama ağazdan kulanıyorum doktora sordumda yapar bu ilaç içmeye devam et dedi
Mft Ben de fitil olarak kullandım. Ben de çok fena mide yanması yaptı. Yan etkileri yazıyor bir bakın prospektüsüne.
Deletedmom177227 Tam da bunu sormaya girmiştim fitil olarak alıyorum yanı sıra antibiyotikler de var hiç riske gerek yok.. onlar zaten yeterince uyutuyo bi de onu alırsam 🤦🏻♀️
Garipyolcuu Elifbatg bana yapmadı ama çok uykumu getiriyor belki o günki yendiğiniz birşeyden olabilir sonraki günler takip edin
Dilantrkmn Canım ben de kullandım günde 3 defa , halsizlik baş dönmesi yorgunluk en üst sınırdaydı ama fitil olarak kullanmak istemedim çalıştığım için evet çok zorlu bir durum ama bence kullanmayı bırakma dayan ben aylarca kullandım
Elifbatg Dilantrkmn valla canm tekrar aynı şekilde olursa doktora danışıp ağızdan almayı tercih ederim en azından baş dönmem biraz sürüp geçiyordu.
Mevludedamgaci Elifbatg bende kullanmıştım 9.haftamda ama bana fitil olarak kullanmamı önerdi doktorum ağızdan alındığında çok fazla baş donmesi yapıyormuş fitil olarak kullanmak daha iyi
Elifbatg Mevludedamgaci bana demekki sana ağır geliyor dedi bi defa fitil olrak kullanmamı söyledi ama o da yan etki yaptı bende senin kullandığının mg kaç