Kizlar dün seker yukleme yaptirdim kan idrar testi falanda idrarda cok az iltihap varmis doktor bol su ic dedi ilac vermedi. Ama bebege zarar verirmi diye endiselendim acikcasi dogal yollarla nasil gecer bu konuda bilgi verirmisiniz? Zaten hep cok su icen biriyim gunde 3 litre falan. Ama gecmedi tam olarak. 1 haftadir falan var bazen hafif yanma oluyor odrar yaparken ama kasik agrisi falan yok şükür.