Zub34 Dün de dr muayenesinde arada kasık ağrım oluyo dedim magnezyum verdi ağrıyınca iç dedi şimdiye kadar tabiki şiddetli bi ağrım olmadı ama dün ultrasonda baya da bi bastırdı karnıma cinsiyet görmek için bugunde vajinamda batma hissi ağrı var acaba akşam magnezyum içsemmi
Kbraackz Zub34 arkadaşım 16 haftalık doktoru ona 2 günde 1 magnezyum, hergünde maden suyu içebilirsin demişti. Bende şuan 34 haftalığım hergün magnezyum içiyorum, maden suyu içmeye çalışıyorum ekstradan muz yiyorum, magnezyum açısından çok zengin muz.
Ceysii01 Zub34 icebilirsiniz bi zarari yok 18haftaya yeni girdik 4 gundur hergun iciyofum bende agrilarim ikiz oldu icin cok fazla en azindan iyi gelebilir sizede
Gizemin-minnakI @"Zub34 benim doktorum kasılmalar erken başlamasın diye her akşam iç dedi bana . 20. Haftamdan beri her gün içiyorum . Bir de günde bir tane maden suyu için . İçebilirsniz magnezyumdan bir şey olmaz
Zub34 Gizemin-minnakI ben daha 16 haftalığım ama ne bilim erken gbi geldi öyle aman aman bi kasılma yokta bugun rahatsız oldum batma hissi ağrı gibi soda tüketiyorum her akşam
Zub34 Kbraackz valla günde iki kere muz yediğim oluyo muz soda ikilisini hiç bırakmıyom o zaman ben bugunlük içiyim bi magnezyumu
Kbraackz Zub34 Gene bir doktorunuza sorun isterseniz ama, hamilelik haftanıza göre kullandırtıyorlar sanırım magnezyumu
Gizemin-minnakI @Zub34 kasılmalardan ziyade de bana erken doğumu da önlemek için kullanmak lazım demişti . Ama ben 20. Haftadan sonra başladım .
Ayse254 Ceysii01 bitmez hiç 😅 benim kızın da plesenta aşağıdaymış bakalım zamanla yukarı çıkar inşallah çalışıyorum 2 haftadır doktor yat demedi
Ceysii01 Selin12- saol cnm ben zaten magnezyum kullaniyorum ve muz yiyorum soda iciyorim ikiz oldu icin yinede agrilar devan ediyo
AysunUgur Kuzum bende 16 haftaligim, geçen hafta baskı hissettim, eğilip kalkarken de batma oluyodu, doktor magnezyumu aksatma dedi, ağrı geçene kadar sabah 2, öğlen 2, akşam 2 hap al dedi, ağrılar geçince de 1e geç dedi, şu an öyle yapıyorum.