Kızlar merhaba şimdiye kadar hep özele gittim. Sadece 1 kere bursa şehir hastanesine gittim onda da doktor ilgilenmedi cunku 35.nci haftam da gitmiştim. Suan 38 haftamdayim doğumu şehir hastanesinde düşünüyorum acilden girsem kabul ederler mi bilgisi olan var mı?