Prenslerimvar Merhaba annişler benim ikili testimdeki risk sınırı 1.286 cıktı doktorum şimdide 4lü test istedi aceba benim durumda olanlar varmı kafama cok takıyorum 😔
Arya92 Prenslerimvar merhaba benim cikti. Hemen hemen ayni kombine riskim. Fetal dna analizi tavsiye etti doktorum. Kan verdik sonuc bekliyoruz
gizemmm Bende de risk çıktı benden kan alınıp yurt dışına gönderdiler sonuç bi hafta sonra temiz çıktı
Prenslerimvar Bende şuan 4 testi yaptırıp sonucunu beklerim insallah sonucu iyi cıkar insallah bebişlerimizi saglıklı bi şekilde kucagamıza alırız cok stresli bu bekleme dönemi 😔
Prenslerimvar deletedmom11 bu testler insanı gercekten çok korkutuyo sadece risk durumunu söylüyo ama gel biz annelere bunu anlat tarama testi olsada insan çok korkuyor ben o günden beri uyuyamıyorum 4lü testi bekliyoruz bakalım
Lmn [bilinmeyen] iyi cikmis canim hayirlisi olsun. Bu degerine gore cinsiyet tahmini yapayim hemen🙂 erkek. Cinsiyeti belli oldu mu.
Geencanne [bilinmeyen] canım ikili testte ultrasonda bakarken bana da ensesi ince normal iyi burun kemiğide oluşmuş iyi dedi 11+6 yım sizce bir daha test yaptırmama gerek var mı kocamla akrabalığımız kesinlikle yok birde
Prenslerimvar İlk oğluma hiç yaptırmamıstım kafam rahattı Allahıma bin defa şükürler olsun oglam saglıklı dogdu bu oglusuma yaptırdıgımada pişman oldum herseyin hayırlısı bakalım
Lmn [bilinmeyen] evet erkek gecen hafta gittigimde erkek dedi dr saglicakla kucagimiza alalim hepimiz insallah🙂🙏
Prenslerimvar [bilinmeyen] aynen öyle Rabbim hakkımızda hayırlısı neyse onu versin Allaha sukur ailemde öyle bi sorun yok eşimle akraba degilim yasımda 25 ama işte o riskler elimizde olmadan içimizi kemiriyo Allahım kimsey yavrusuyla sınamasın🙏🏻