Sedaa_5 7 haftalık hamileyim kalp atışını bu hafta duyacağız nasip olursa 7ci haftaya kadar yerleşme kanaması yaşamayan varmı bende bir kanama olmadı bir sorun yoktur umarım şimdiden teşekkür ederim ♥️
sema_altas55 Sedaa_5 6 haftalık hamileyim şuana kadar hiç bir sıkıntım olmadı bulantı bile yok kanama da yok
Eylulykdz Sedaa_5 bende 6+6 yım pazartesi randevum var hiç doktora gitmedim kalp atışı duymak için gidicem
seon90 Sedaa_5 yerleşme kanamasımuhabbetine çok inanmıyorum öyle ufak bir kahverengi lekelenme görürsen yada kırmızı kan görürsen doktoruna git.herkeste bir olmuyor
Sedaa_5 Kızlar çok sevindim ozaman çevrede okadar çok akıl karıştıran varki kanama olmuyosa boş gebelik olabilir diye korkmuştum çok teşekkürler yanıtlarınız için sağlıkla kucaklarımıza alalım bebeklerimizi♥️
Mlkmrz Herkezde olcak diyee bişey yok sağlıkla gelsin minikler 🥰🥰 kızlarrr rabbim isteyen herkese nasipp etsin sağlıkla sihatle 🤲🤲
Sedaa_5 Eylulykdz 7 haftalığım bende nasip olursa pazartesi kalp atışını duyucam çok heyecanlı bi durum ♥️
bluebird Sedaa_5 bende 7 haftalık gebeyim bende de olmadı yerleşme kanaması canım sorun yok herkeste aynı olacak diye bir şey yok merak etme