Kızlar 36+4 üm en son 2 cm açıklığım vardı. Erken doğum riskim geçti adalat kullanmayalı bırakalı 3 gün oldu. Kasılmalarım çok şiddetli karnımın sertliği neredeyse hiç düzelmiyor ama düzenli sancı hissetmiyorum belimde. Sadece bebek aşağıya çok baskı yapıyor ve şeyim yerinden çıkacakmış gibi ağrıyıp hoplatıyor resmen zor dayanıyorum. Sancımı evde çekmek istiyorum erkenden hastanede yatmak istemiyorum ama böyle bel ağrısı olmadan da açıklığı artan oldu mu yani bu yaşadıklarım da açıklığı artıyor mudur gitmeliyim hastaneye?