Yaseminztrkzcan canım benim eski doktorum 12. Haftada erkeğe benziyor ama kordon var dedi. 16. Haftamda Ankara’daki doktoruma gittim kız geliyor dedi benziyor olabilir demedi.daha sonrasında tekrar eski doktoruma geldim İstanbul’a 19. Haftamda erkek biliyorsunuz dimi dedi. Yani acele etme derim sağlıkla gelsin bak Benim kafam aşırı karıştı 2 hafta sonra detaylım var onda kesin emin oluruz inşallah 🙏 sağlıkla gelsinlerde önemli değil kızı erkeği 💕