TugceTekin123 Fatma6834 valla bende hanfendiyi bekliyorum canım yarın kontrolüm var bakalım38+2 oluyoruz yarın :)
Fatma6834 TugceTekin123 Hadi bakalım hayırlı haberlerle dönün inşallah 💜 Şansıma doktorum izne ayrılmış ben de haftaya gideceğim kontrole
Kubra2721 Benimde sabahtan beri adet agrisi gibi kasiklarimda agri var ama burda anlattiklari gibi belirli araliklarla gelen bi sanci olmadi. Yarin sabah kontrolum var bakalum nst de cikacak mi 🤦 yarin 38+5 olacaz