Bebeğiniz kız mı erkek mi ben haftaya öğrenecem daha 💚
505050 Benimde ikinci minnak paşam geliyor 🤗🤰🏻🐣
505050 Kız ve (cadalozum gelecek subatta 🤣🤣🤣
505050 16+4de net ögrenmistik erkek 👼
505050 erkek inşallah nisan da doğacak cnm 😍
Kız 🌸
Bende 15 haftaligim doktor 16 da söyleyeceğini söyledi meraktan catliycam 🥰
505050 oğlan 🌼👶🏻
505050 kız😍
Nisan ayı erkek 🤩
505050 bir tane kızim var 13 aylik simdi de oğlumu bekliyorum 🥰
505050 17 haftaligim hâlâ öğrenemedim bir erkek dediler bir kız dediler ama net belli değil