Esk012 Adetim dört gün gecikti klomen kullandım bu ay ve test yaptım resmini atmak istiyorum ama olmuyor bulanık bir hal aldı yani ikinci çizgi belli belirsiz ve bulanık o kısım komple
Handan_65 Esk012 Kan tahlili verın İnşallah hayırlı haberle gelırsınız Devlete gidin basım dönüyor miden bulanıyor diyin o sekilde kan tahlili yapıyolar 🤣🤣🤣
Gulsurmeli Esk012 Buradan yükleme yapabilirsiniz annemiz ❤️ https://imgyukle.com/ sitesine girip buraya yükleyip, buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın foruma yapıştırın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.🌸
Gulsurmeli Esk012 test sanki bozulmuş gibi duruyor pek anlamam ama diğer annelerimizde bir baksın tabii. Rabbim gönlünüzdekini hayırlı kılsın inşAllah ❤️🤲🏻
Esk012 Asyarslan60 ay evet biraz çok damlattım elim aza gitmiyor ne bilim tekrarlarım olmadı çok sağolun
Asyarslan60 Esk012 adetiniz 4 gün geçtiyse çıkar teste inşallah vardır ama bu testi dikkate almayın😍🙏
muge1661 Esk012 bozuk test canım çok fazla idrar damlatmışsın sanırım, tekrar dene 2 damla bile yeter ❤️ Hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻