iki_minik_annesi Merveikratanem Allah bagislasin canim Rabbim anali babali buyutsun sag saglim kucagina almayi nasip etsin
Merveikratanem iki_minik_annesi amin kuzum cümlemizin evlatlarını Allah bağışlasın hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
iki_minik_annesi Merveikratanem aminn canim ya devlet hastanesinde doguranlar acaba cantasina hasta bezi koyuyormu ozelde veriyolar ama
Merveikratanem iki_minik_annesi aynen ben 7li aldım ucuzu dan hasta bezi aldık 14 liraya depend çok pahalı
iki_minik_annesi Merveikratanem ay bende alsam bali ya bende ucuz bisi dusunuyom ya gerek yok bence pahaliya
cokbilmis cahillesohbetikestim ay şaka gibi yaaa. Daha dün gibi “son 99” diye ben de post açmıştım. Şimdi 77. Ne çabuk geçiyor günler. Sağlıkla huzurla geçsin inşallah
Merveikratanem iki_minik_annesi ben aldım koydum yenidogan bezine hediye geldi bebek deterjanı ile kıyafetleride yıkadım utuledim dolaba yerleştirdim bir çanta hazırlamak kaldı hemen hemen hersey tamam
iki_minik_annesi Merveikratanem ya bizim ikincide erkek oldugundan bi kiyafetleri yikiycam bide uc bes alinacak var onlari alip canta hazirladimmi tamam 25 +5 haftaligiz daha 😁
Merveikratanem iki_minik_annesi valla benim ikiz ikiside erkek kızımın kıyafetlerini içinden giydirecem bende pek almadim