Aylin52 Ben de aynı belirtiler ile gittim dün, test sonucum negatif çıktı. Ama bana kalsa ben de suan covid oldum. ve şuan 32 haftalık oldum. Öksürük ciğerlerime kadar işliyor.
İlaç kesinlikle kullanma bu süreçte, ben turşu yiyorum ama abartmamak şartı ile, içinde sirke vs. olduğu için faydalı aslında, ama çok tüketirsek ödem yapar. o nun dışında tarhana çorbası, nane limon.. Genelde bunları tüketiyorum.