balbebek412 Scgn123 ben postu simdi gordum. Memorial dicle hastanesinde ersin gözkeser’e gidiyoruz yaklasik 2 yildir. Memnunuz.
Tosbikimm Scgn123 Bende araştırdım bir ara Nebi Sincar çok iyi dediler memorialda idi şuan batı hastanesinde hizmet veriyormuş kısmet olursa ben onu düşünüyorum.