Besafe oto koltuğu almayı düşünüyorum. Ancak ya 0-18 ya da 9-18 kilo seçeneği var. 18 kilodan sonra başka oto koltuğuna mı geçmek gerekiyor? Bu konu çok kafamı karıştırdı. Zaten çok pahalı ve 18 kilodan sonra tekrar oto koltuğu almak gerekir mi? Deneyim ve bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.