DefneRana merhaba yorumunuzu görünce sormak istedim bende normal olsun istiyorum 38 de gittik 3700 demişti bi hafta daha bekleyelim dedi bekledik 39 oldu iki gün önce gittim 4100 gr olmş sezeryn yapalım iri bi bebek dedi çatı muayneside yapmadı.En azından bi çatı muaynesi yapılsaydı kemik yapım uygun değilse buna karar verseydik dedim.Pazartesi salı doktorum izinliyiş meğer o yüzden sezeryna almak istemiş çatı muaynesi yapıp tetiklemekte istemedi. bende çok arada kaldım tabiki risk varsa darsa bu riski almam ama dr burda olmayacak diye sezeryanı kabl etmek istemedim.Ağrım gelince gidip açıklığa göre bi tercih yapmak daha doğru geldi.Çarşamba bitiyormuş izni çarşamba çatı muaynesi yapıp karar verelim dedim.En kötü ihtimalle sancım gelir çarşambaya kalmadan başka doktor ilgilenicek kabullendim artık ne kadar kızsamda.Sordum beklememde sakınca var mı suyunda azalma herhangi bir risk var mı dedim yok dedi şuan bekliyorum.39+2 yiz.Sizin bebişte iriymiş sizin süreç nasıl ilerledi,sonrasında derin yırtılmanız oldu mu,ultrasonda kaç görünmüştü biraz bilgi verir misiniz?