22446688 Ben 14 haftalık hamileyim. Hamilelikten önce ilaç tedavisi görüyordum ağustos ayında bıraktım ilaçları ilk 3 ay çok iyiydim ama 2 haftadır ağlamalar sıkılmalar başladı yine ne yapıcam bilmiyorum. Neden kimse ilgilenmiyor.
Nonamirce 22446688 blog köşesinde gebelik depresyonuyla ilgili güzel bir yazı var okumanızı tavsiye ederim
22446688 Yok bn hamilelikte önce ilaç tedavisi görüyordum ağustos ayında bıraktım ilaçları ilk 3 ay çok iyiydim ama 2 haftadır ağlamalar sıkılmalar başladı yine ne yapıcam bilmiyorum 🙊 🙊
22446688 Evet 14.hafta yarın bitecek inşallah 🙏 🙏 ama neden böyle oldu bilmiyorum Bayadır iyiydim çok şükür 🙏 🙏
Nonamirce 22446688 yani yürüyüş falan yapıyordum çikolata kahve gezmek ama hiç bir şey iyi gelmiyordu. Ama benim 8. Haftadan 14. Haftaya kadar sürdü sonra geçti kendiliğinden