Kızlar doğum yapalı haftaya 2 ay olacak 40 bitince kanamamda bitmişti beyaz akıntı da geldi son günlerde sarı akıntı oldu sanki 2 gündür de pembeye döndü ya bu durumda normal abdest alıp ibadet yapabilirim bunu biliyorum ama bu neyin nesi anlamadım sezeryan doğum yapmıştım ağır kaldırınca sol tarafın iç dikişlere acı ağrı hissediyodum iç dikişler ne zaman iyileşir iş yapıyim derken iç dikişlere mi zarar verdim bilmiyorum ya beyaz akıntı görmeden lekelenme devam etse sıkıntı etmezdim