ikiprensesannesii Sabah uyandigimdan beri belimde bir agri var sanki afedersiniz gazım var gbi hissedyorum ama yok karnima ara ara sanci giriyor ilk gebeligimde hic sanci cekmedigim icim nasil bisey bilmiyorum dogum sancisi boyle biseymi 😒
aksu5334 ikiprensesannesii belden karına doğru gelen, ilk önce adet sancısı gibi sonra aynı sancının daha şiddetlisi dayanılmicak gibi olanı. Sürekli varsa kaç dakka arayla geliyo onu kontrol edip hastaneye git beklemeden
muges44 ikiprensesannesii inan ki doğum sancısını normal sancılardan ayırt edebiliyosun. Oda belden vuruyo ama asla durdurmuyo seni yerinde, belinden kasıklarına orta karnına şiddetle vuran bir ağrı
ikiprensesannesii aksu5334 evet oyle uzandim gecer dye ama gecmiyo sanki belimdebir agirlik var gbi hissedyorum birde tam alt karin dedigimiz yere sanci giriyo arada erken dogum riskim var dun ciger gelistirici olmustum bugunde olucam gecmezse nst ye girerim
ikiprensesannesii muges44 ayakta duramiyorum belim kopacak gbi sanki bilmiyorumki oglen igne olmaya gtcem nst ye girerm gecmezse 🤦♀️
muges44 ikiprensesannesii uzandığında duş aldığında geçmiyo doğum zamanı olan gerçek bel ağrısı sıcak suda bile rahatlatmıyo. Belirli aralıklarla ağrıyo zaten. Sen yinede dikkat et tabii benim belden 10 15 dk süren aralıklarla vuran sancılarım oldu doğuma gittim