mihriban1491 Merhaba.benim adetim 5 gun gecikti olmadim test yapiyorum ikinci cizgi zorla gozukuyor hepisi oyle oluyor acaba hamilemiyim lutfen basina gelen varmi yardimci olurmusunuz
Deletedmom_33 mihriban1491 transferin 8.gunu bende de çok silikti ama tüp bebek olduğu için yeterli idi silik bile olması. Kan verin bence en garantili yol olur
okuyor Ben de 5. Gün de yaptım. İkinci çizgi silikti. Hamileymisim. Sabah ilk idrarla yapın ya da kan verin.
Deniz1121 Benimde öyle ikinci çizgi silikti emin olmak için kan tahlili verdim şu an 35+5 haftalık gebeyim 🌸😇
kubraakbas mihriban1491 adetime 10 gün kala erken test yapmıştım silik çıkmıştı hemen gidip kan verdim 67 çıkmıştı 🥰
duygukrd kubraakbas erken çıktığına göre erken yumurtlamışsınız erken döllenme olmuş canım gözünüz Aydın sağlıkla kucağına alırsın insallah 🌸
mihriban1491 Ya o biri testin arkasin hemen bir testde yaptim (erken hamilelikleri gosteren)onda olmadi cizgi.
blueberyy00 mihriban1491 adet gununden önce yaptığımda daha belirgind diye bir yorumun var sanırım öyle mi doğru mu anladım daha sonra daha mı kaybolmaya başladı çizgi
AnnesivePoncik mihriban1491 Benimde evde yaptığım testte ikinci çizgi silik çizgi çıkmıştı .kan testine gidin kesin çıkar.
blueberyy00 mihriban1491 eğer negatife donduyse. Adetten önce daha belirgin çizgi görüp muhtemelen kimyasal gebelik yaşıyorsun canım yine kan ver pozitif çıkarsa iki güne tekrar ver artış olacak mı olmayacak mı