alparslanannesii1661 Aminee32 son 10 vallw temizlik yapıyorum yeni izne ayrildim zaten hic bisi yetismiyo gunlerim surekli biseyler temizlemekle geciyo
Mumandbaby Aminee32 benimde son 19 sürekli bi gerginlik var üzerimde nasıl doğacak diye, hakkımızda hayırlısı olsun
Bskaymazz1 Aminee32 Son 7 gün ama yapmadığım temizlik spor kalmadı yarın doktor çağırdı bakalım ne olucak 🤷🏼♀️
nevarneyokk Aminee32 Her şeyi son ana bıraktım ben bakın mesela olmuşum 33 haftalık daha bebemin alışverişi tamam değil hastane çantası falan hak getire 😂 Daha yeni başlıyorum ki çabuk geçsin 😂
Aminee32 alparslanannesii1661 benim annem geldi geçen gün camdir tüldur herseyi halletti benim temzilik isimde yok yani :((
Aminee32 Mumandbaby yaa ne zaman kontrolünz benim pazartesi 37+4de yürüyüş plates bu tarz seylere başladınız mı
Mumandbaby Aminee32 Perşembe günü gideceğim bende , normal doğumdan da korkuyorum sezaryen ayrı dert zaten😄 Allah yardımcımız olsun
Aminee32 Bskaymazz1 bende platestir işte hurma dır merdivendir inip cikayim diyorum ama sanki yarın hemen açılma olacak gibime hissediyorum korkudan yapamıyorum :D
Aminee32 alparslanannesii1661 valla yap ya hem ödem tutmamış olursun hemde vakit geçer yat yat öldüm ya
alparslanannesii1661 Aminee32 kiz ne ödemi ben bu haftaya kadar çalıştım diyorum odemi birak kilo bile tutmadi vucudum😂
Mervexxx alparslanannesii1661 ben de yiyip içip yatıyorum 😅 eşim kilolu kedim de kilolu ben de 12 kilo aldım. Eşim diyor ki bu eve 3 dombili fazla birimizin zayıflaması lazım acil para yetmiyo 😅😅
Minoo01 Aminee32 temizlikti, çocuk ile ilğilenmeydi günler geçip gidiyor. Benim var daha doğuma. 30+2 haftalığım.
Aminee32 kubraakbas demii kesinlikle aynı fikirdeyimm yürüyüşe filan basliycam ben inşallah 38+0 da o zamam belki geçer