Canım merhaba, raporunu malesef Ay ay alamazsın maaş gibi bildiğim kadarıyla bence sizin muhasebe bilmiyor. Çünkü rapor parasının onaylanması ve ödenmesi için raporunun bitmiş olması gerekiyor bunun için de çalışamaz raporu aldığın zaman önce doğum gerçekleşmesi lazım. Doğum gerçektileştikten sonra rapor biter, muhasebe raporu onaylar ve ödemem yatar. Doğumdan sonrada alacağımız 8 haftalık rapor yine 8 haftanın sonunda onaylandıktan sonra ödemesi yapılır. Bilgim bu yönde daha bilen Bi arkadaş varsa yanlışım varsa düzeltsin lütfen :))