Comologgo Kızlar günaydın Az önce Diyarbakır Memorial hastanesi ile görüştüm . Doğum ücreti 4,5-5 bin arası dedi. Sizin hastaneler ne kdr fiyat çekti ? Sizce çok fazla değil mi bu fiyat ?
Selin12- Comologgo ben İstanbuldayım benim burada normal 5500 tl zorunlu sezeryan 6000 tl isteğe bağlı 7000 tl dediler canım
Selin12- Comologgo canım bunlar zamdan önceki fiyatları benimki şubatta olacak bilmiyorum ne kadar olur çünkü ocakta tekrar zamn gelecekmiş
Comologgo Selin12- aynen benimki de zamsız haliymış . Başka bi hastane var o da normal 2500 sezeryan 3500 dedi ama mesai dışında nöbetçi doktor girecek saçmalığı var sanırım ek ücret isteniyor bizden kendi doktorun girmesi için . Sorusturdum kimse ordan memnun kalmamış . Nerden tutsan elinde kalıyor .
Comologgo Glbhr-97 çok uygun işte . Bizimkiler kafayı yemiş . O fiyata yapan var ama hastane hiç hijyenik degul guvenemiyor insan
Selin12- Comologgo canım eğer doktorun mesai disindaysa o zaman 1000 tl karşılığında geliyor dedi ler bana hani kendi doktorunu değilde acildeki doktor olsun dersen o zaman fark istenmiyor
Comologgo Selin12- o konuda bana fiyat bilgisi vermedi doktor . Sadece ben sizin girmenizi istiyorum dediğimde onu o gün gelince konusurz dedi iyice uyuz oldum
Comologgo Selin12- acaba ekstra para verip kendi doktorum mu yoksa fiyatı fazla olmasa her şeyiyle güvendiğim hastane ve bilmediğim doktorum mu 🤭 kafam çok karışık . Zaten erken doğum riskim de var çatı ağrıları çekiyorum üç haftadır ve daha 31+4 teyim ayy
Selin12- Comologgo canım bence güvendiğin ve bildiğin hastaneyi tercih etmem birde herseye rağmen bebek yoğun bakımı olup olmadığını sor
Comologgo Selin12- Aa ben onu tamamen atladım . Haftaici gider yüzyüze konuşurum artık diğer hastaneyle de böyle sağlıkli bilgi vermiyorlar 5000 e razı olcz napalim 🤦