duygu0693 Sumooo 38+3’üm normal doğum istiyorum bakalım ne zaman gelir sizin belli mi doğum tarihi ☺️
Sumooo duygu0693 yaaa Allah sağlıkla kucağına almayida nasıp etsin 🤲 benmde belli deil ,ilki sezeryan di normal isterim bende ama kansızlıgm var nolck bilmiyorum
Ruyalaralemi Benim de 38 de alınacak galiba şuan 37+2 sezaryen olucak sabah sümüksu akıntı geldi iç çamaşırım ıslanıyor