Busragonullu32 12mhmmd-annsi-12 kaçincı haftandasin 33+0 haftamda covit geçirdim hamd olsun rabbime hafif atlattim ama karin ağrim felan olmadi çok şükür uzun suredir devam ediyorsa doktorunu aramani veya 112 yi aramani tavsiye ederim Bol bol su iç asla boğazini boş birakma sürekli bişiler ye C ve D vitamini almaya çok özen göster Günlük duş al öyle bi rahatliyorsunn ki Sarimsakli yoğurt tüket Gün içerisinde balli limonlu ilik su tüketmeni tavsiye ederim Bide en önemlisi stres sakin yapma bebek stresinden etkilenmesin Belki strestenn dolayi da karnin ağriyor olabilir
Miray8 12mhmmd-annsi-12 bende aynen covid geçirdim geçen haftaydı hatta aşılarım da yoktu doktorumu aradım hemen kan cıvıtıcı iğne olmamı söyledi 20. Haftam da oldum bende
12mhmmd-annsi-12 Busragonullu32 5 aylık şu an her gün duş alıyorum, düzenli beslenip meyve takviyesi alıyorum. Doktor nefes darlığı olursa gel dedi bekliyorum inşallah geçer hastaneye gerek kalmadan
neslican0644 12mhmmd-annsi-12 19. Haftadam da delta virüsü geçirdim. Kasık ağrılarım başladı ve baya ağır geçirdim malesef. Erken doğum yapmama sebep oldu 28 haftalık doğum yaptım. Kasık ağrılarınız çok ise gidip muayene olun derim. Covit süreniz bittikten sonrada mutlaka detaylı kontrolden geçin kadın doğuma. Ben doktorum sayesinde covitten sonra açılmam olduğunu farkkettik. 1 ay full yattım sonrada mecburi bebeği erken doğum yaptırdılar. Bu illa herkeste olacak diye bişey yok ki inşallah olmaz zamanında gelsin bebeğiniz yine de dikkatli olmakta fayda war. Covit malesef gebelerde bazen ters tepebiliyor.
misirveannesi Ben 13. Haftamda olmuştum aşısızdım. Koku tat gitti ama hafif nezle gibi atlattım. Burnum geceleri tıkanıyordu tuzlu suyla açıyorduk. Ağrılarım cok oldu hastalık boyunca dr.a sorarak 2 adet parol içtim. Bol şifa dilerim
neslican0644 Ipekgulll hayır yoktu doktorum 26.haftadan sonra demişti ama o zaman gelmeden covit oldum malesef