Merhaba arkadaşlar, dün doktora gittiğimde suyumun çok çok azaldığını söyledi. Ben şok, Çünki 2 hafta önce söz konusu bile değildi. Ben hissetmeden akmış suyum😣Heyecanlıyım kilosu da az zaten daha dün 2kiloydu😒 pazartesi yine çağırdı eğer daha da inmişse beklemeden sezaryana alıcağız hazırlıklı gel dedi. Ciğer iğnesini de olmuştuk zaten, küvez görmeden gidersiniz inşAllah merak etme dedi. Benim için dua edin. İnşAllah Pazartesi azalma artmış olmaz da biraz da bekleriz 😣karnına iğne yazdı kleksan