muge1661 Kızlar şu strip ince gebelik testleri var ya hcg kaça kadar ölçüyor ? Normal kaset test gibi mi oluyor onlar ? , ben babyfast marka var bu sabah yaptım, ikinci çizgi silikde olsa çıktıda. Adetime 4 gün var biraz şaşırdım açıkçası
Aslaninannesi01 muge1661 aynı testler, kaset teste sadece dışında aparat var 5 dakika içinde çıktıysa kan vererek kesinleştrin
muge1661 biyologul anladım teşekkür ederim canım? Babyfast diye bir markanın aldım ama erken gebelik testi mi acaba diye düşündüm çünkü adetime 4 gün var silik dahi olsa çıkması şaşırttı beni.
Aslaninannesi01 muge1661 erken gebelik testi değil, dediğim gibi kaset testi açtığınızda strip test çıkar zaten
Alparslaninannesii muge1661 yaaa cnmmm hayırlı olsun var gibi inşallah vardır sağlıkla kucağına alırsın
Aslaninannesi01 muge1661 hemen çıktıysa bn burdayım demiş ama uzun süre bekledikten sonra çıktıysa kuruma çizgisi bile olabilir
muge1661 Alparslaninannesii valla canım sevinemiyorum çünkü kaç aydır ben böyle silik çizgi görüyorum sonra adet oluyorum… bide rahmimin solunda yapışma var doktor hamile kalmana engel demişti oyüzden bilemiyorum 🙄 adetimin geçmesini beklicem
muge1661 Aslaninannesi01 yok ilk 3 dk da belirdi ama böyle silik belirdi net değildi.. adetime 4 gün var beklicem artık adetim geçerse kan testi yapıcam
Aslaninannesi01 muge1661 birkaç aydır da böyle çıkıp adet olduğunu söylemişsiniz Rabbim istedikten sonra herşey olur adetini geçene kadar yokmuş gibi düşünün ama hamileymiş gibi dikkat edin inşallah pozitifi görürsün bende 4 yıl beklemiş bir anne olarak testlerde çok silikte olsa o çizgiye Umut bağlamanın zorluğunu çok iyi biliyorum benimde defalarca silik çıktı hep negatif sonuçlandı bir kere çok koyu çıktı kesin gebeyim dedim kanda negatif çıktı en iyisi kan vermek adetiniz geçince kan verin bnce
muge1661 Aslaninannesi01 kesinliklr çok haklısınız… bekleyip göreceğim.. inanın silik çizgi görmesem daha iyi hissederdim. Böyle olunca bi acaba diyorum ama sonra diyorum geçen aylarda öyle oldu oyüzden sevinme bekle.. bekleyeceğim, herşey allahtan❤️
muge1661 Alparslaninannesii adetim geçsin canım çarşambaya kadar beklicem eğer olmazsam kan vericem. Sonra üzülüyorum erken test yaptığımda
muge1661 Alparslaninannesii canım var gibi görünüyor sonra pat regli oluyorum… yine aynı şekilde silik çizgi çıktı bakalım çarşamba adet olmazsam kan testi yapcam. Sende ne var ne yok canım?
muge1661 Alparslaninannesii yok canım daha olmadım adet 7 gün gecikti, bugün doktora gidicem bakalım durum ne görcez canım