12mommy https://resimyukle.io/r/rfxpZqd7AR hanımlar bu model beşik alicam ama koruyucu almayı düşünmüyorum sizce kötü bir fikirmi
Nonamirce 12mommy koruyucu gerekiyor bebekler 4. Aydan sonra dönmeye başladığı için kafasını ahşaba vurma ihtimali yüksek.
Saadet14 12mommy Bende boyle aldim 4 lu orgu yastık aldim. Cm leri var benim aldigimi olctum once besigi oyle siparis verdim instagramdan anneilebebek_sepeti sayfasindan Hande hanim cok yardımcı oldu. Ve biz bayildik gerçekten kaliteli https://imgyukle.com/i/ksT87s