Nur_elf Merveacisu06 ben daha dün çıktım hastaneden refakatçi alıyorlar ama değişiklik olmuyor kimi yazdırdıysan refakatçi o kalıyor çıkana kadar. Bi de ziyarete sadece bebeğin babası gelebiliyor başka kimseyi almıyorlar
Halime0638 Nur_elf çatı muayenesi yaptılar mi yoksa direk normal yaparsin diyip normal mi yaptırdılar
Nur_elf Merveacisu06 yok canım doğum yapmadım daha 36 haftadayım bebeğin kalp atışı hızlı çıktı kontrol amaçlı yatırdılar ama Doğum katında yattım önce sonra da Doğum servisine aldılar yanımda yatanlardan gördüm
Sevgi_Burak Ceylin680 Acaba siz doktorunuzdan memnun musunuz . 9 haftalık hamileyim henüz güvenebileceğim bir doktor bulamadım
Ceylin680 Sevgi_Burak Ben Doktorlardan memnunum .zaten asla 2.kez aynı doktora denk gelmiyorsunuz.hafyasiyla uyumluysa uyumlu diyorlar.baska bişey demiyorlar.kilo tansiyon ve tahlil takibi yapiyorlar
Burcu_akbb Hahahh12 sezaryenda günü nezamana veriyorlar hafta olarak bide sontayı Uyuşma olduktan sonramı takıyorlar 2 defa etlikte sezaryen oldum şehirde olacak bu sefer nasipse
Hahahh12 Burcu_akbb benim ilk gebelikte normal die bekliyorduk son dakika mecburiyetten sezeryana alındm . Sondayı takarlarken hissettm ama acımıyor merak etme uyusmadan önce taktılar