biranne3434 merhaba 5 gün önce doğum yaptım sezeryanla. Aşırı derece baş ağrım var kahve tüketiyorum resmen başım kopuyor. ama asıl sıkıntım bacaklarımda oluşan ödem cok felaketim 😢
Selin12- biranne3434 canım hastaneye gidin ve serum taktirin agriniz için ödemide atmanız için yardım ederler