Elisa2022_ Can hastanesine gidiyorum ben canım pandemi dönemi daha az kalabalık diye orayı tercih ettim tertemiz. Şebnem hanıma gidiyorum. Çok memnunum İlk doğumumu egepolde yaptım normal doğum bülent beye gitmiştim orayı da tavsiye ediyorum ama biraz kalabalık diye tercih etmedim açıkcası bu sefer bi de egepolde doğuma nöbetçi doktor giriyor kendi doktorun mesai saati dışında ise