Hgmom1 Günaydın kızlar🌸 Bugün adetimin 3. Günü fakat hiç kanama gelmedi ama sabah kalktığımda peceteye sildigimde çok açık pembe gibi bir akıntı gibi de değil. Sizce bu yerleşme kanaması mı? İnşallah odur🙏🏼
Hgmom1 Sametnida Dün idrar testi yaptım. 1 saat falan sonra silik çizgi çıktı.. tam da hafta sonu girdi kanda veremem..😪
Sametnida Hgmom1 silik ciktiysa daha cok yeni ☺ pazartesi gidip kan ver Benimde cok hafif silik çıkmıştı sonra ben 10 tane daha test yapmistim🤣🤣 Sanki gözlerime inanamiyor gibiydim