Iyi gunler canlarim..Ben 4ay once kurtaj oldum kanamam oldugu icin..2ay oncesine kadar adet donemimde kanamam cok olurdu ozelliklede 2ci ve 3cu gunler..simdi ama cok azaldi cok endiseleniyorum bugun 4cu gunum bi iki damla oluyor acik pembe o kadar..Boyle durumla karsilasan olmusmu?