Mary UgurDilaraNarin gecmis olsun bendede oluyordu birara durdu gibi ama bugun sanirim düşük yaptim. Ha caninizi sıkmak icin soylemedim ben yatmadım dinlenemedim düştü.. lutfen yatin dinlenin bebeginize insallah hicbirsey olmaz🙏🙏
Nurrrr UgurDilaraNarin doktorunuz ne dedi peki? Benimde oluyordu düşük tehlikesi diyor hala devam ediyor Rabbim korusun inşallah
tubatayfun UgurDilaraNarin benimde kahve rengi lekem kirmizi kanamam oluyor simdilik cok sukur iyi persembe yine kontrolum var insallah hersey yolundadir
Nurrrr Mary hakkında hayırlısı olsunncanım üzüldüm kolay değil bu durum benim tüp bebekle oldu hamileliğim Allah hakkımızda hayırlı olanı versin.😐
MerveYeilyurtahin Mary doktor söyledi mi düşük yaptığını canım ? Bendende parçalı ve aşırı kırmızı kanama olmuştu ama gittiğimde Bebek gayet iyiydi. Sadece yat dedi doktorum bende sürekli yatıyorum.
UgurDilaraNarin İnş canım bir sorun çıkmaz hayırlısıyla bende raporumun bitmesini bekliyorum 1 hafta sonra kontrolüm