Seraykrblt Kızlar 36+2 haftalığım ve idrarımın çok gelmesiyle gidiyorum lavaboya ama sızıntı şeklinde yapıyorum sanki tıkalı gibi yaşayanınız var mı çok merak ediyorum 2 kere peş peşe oldu endişelenmeli miyim bi sorun mu bu 😌
Ruyalaralemi Seraykrblt Günaydın canım benimde aynı şekilde 37+2 yim bugün ineği sagdıktan sonra lavaboya gittim sumuksu akıntıya geldi şuan belim ağrıyor erken doğum riskim de var
Pirayeada Seraykrblt benim öyle oluyordu gidiyordum çok sıkışık hissediyordum kendimi az bişey geliyordu. Nst ’ye girin
Tugce_rarslan4 Seraykrblt bende İlk haftalarda oldu idrarda enfeksiyon çıktı. Doktorunuza mutlaka danışın
Kdrrelk Seraykrblt pek bilgim yok ama sanki bebek baskı yapıyor aşşagıya diye orayı tıkıyor diye duymuştum o yüzden öyle geliyor 😂😂
Seraykrblt Kdrrelk aklıma o geldi benimde bi endişelendim çıkmaya mı hazırlanıyor acaba oraya kadar geldiyse doğum kanalına girmiş midir ki
Kdrrelk Seraykrblt benimde 36. Haftalarda kanala girmişti doktor öyle söylemişti çünkü büyük ihtimalle öyle dogum yakındır 🤦♀️☺️
Seraykrblt Kdrrelk daha perşembe günü gittim kontrole normal doğum pozisyonunda dedi doktor ama bu gece yaşadım hala da tıkalı gibi valla yazıp mı sorsam ki
Seraykrblt bbbusrra-1 yazdım doktora ama anlatamadım sanırım suyun geliyor olabilir mi dedi yanman var mı dedi yok yanmam enfeksiyondan olsa yanma olur koku olur ama yokki anlatamadım nasıl bi his olduğunu