Dygeymen bebeğin gelişimi gayet iyi gözüküyor olması gerektiği kadar , bence gelisimiyle alakalı haftası bu haftalarda bidaha gidin derim tekrar bakilsin doğru dürüst gorememissiniz bile belki bu gidisinizde düzelmiş olur yaramazlar bizimle oynuyor resmen😂 diyetisyen konusunuda düzenli şekilde takip edilince duzelmicek bisi degil bence doktor kontrolleriyle ilerleyin sağlıkla alın kucağınıza 👏😊