iyxtviycutxut Aşırı ağrım ve üşümem var 3 aylık gebeyim ve sancım da fazla gece gece kotu haldeyim bobrekle bel agrisini daha katmadım bile nedenini bilen biri varsa yardımcı olursanız sevinirim
iyxtviycutxut Momgirl16 bu sancı işi canımı sıktı yoksa bukadar kötü olmam çocuğa zarar gelecek korkusu var bu sanciyla hastanede olsam doğum yapardım bu aralar aşırı sanciyla karşılaşıyorum
Momgirl16 iyxtviycutxut allah allah lekeniz veya kanamaniz yok değilmi, inanin benimde bogazim agriyor bugun bole oldu bende aşırı korkuyorum hamilelikte en korktugum seydi bebeğime bisey olur diye korkuorum😢😢
iyxtviycutxut Momgirl16 yok leke ama doğurucam sanki 13 haftalıkken çektiğim saçmalıklara bak 8 aylık gebeleri geçtim resmen
Hellili Kızlar boğaz ağrısı geldikçe bi kaşık pekmez için bi yarım saat kesiyor başladıkça tekrarlayın çay kaşıgı olur tatlı kaşığı olur en azından faydası da olur bebişlere biz o şekilde başa çıkıyoruz boğaz ağrısıyla