Kızlar merhaba hamileliğimin başından beri burdayım. Korkulu zamanlarımıda merakla içimden geçenleride bütün duygularımı buraya paylaşarak geçirdim. Çok şükür bu sabah doğum yaptım minik kızım dünyaya geldi🤲♥️ Tarif edilemeyen bir duygu varsa oda doğumdur. Bütün duyguları yaşıyorsun en çokta acıyı ama bebek dünyaya geldimi herşey orda bitiyor. Tek düşündüğün o oluyor. Allah isteyen herkese sağlıkla nasip etsin inşallah🤲 Sorularınuz varsa alabilirim normal doğumdu benim ki. Uzun olduysa kusura bakmayın♥️