Kizlar benden sonra hamile olan cogu kişi bebeklerine kavuştu . Özellikle sezeryan olanlar . Ben birinci dogumdada normal idim bu bebeğimde normal olacak ama hala gelmedi ilk bebeğim suni sancı aldım 3 gün hemde devlette , şimdi yine korkuyorum suni alırım diye ne olur dua edelim birbirimize yapmadigim şey kalmadı ama gelmiyor ,😔