40+0 olduk Şafak da 0 oldu ama hala bebiş yok ortada 🤷🏼♀️ Bizim burda kadınlar memelerinin altından elleriyle ölçerler Meme altıyla göbek deliği arası Tam bir karış 4 parmak olduysa Karnı düşmüş bir iki güne doğum derler annem tüm hamileliklerinde doğumun geldiğini öyle anlarmış bir iki güne doğururmuş o ölçüye gelirse bende ölçüyordum hep bir karış 3 parmaktı bu gün baktım 4 parmak olmuş mesafe annem diyor bir kaç güne doğurursun bakalım doğru mu şehir efsanesi mi 🤷🏼♀️🤷🏼♀️