Kbr57 valla canım ben normalde evde kendim yapıyordum hep ama ilk gebeliğim de de bunda da son Zaman’larda kuaföre gittim 37. Haftamda gittim şuan 39+6 zaten 5 dk sürüyor yani öyle aman aman bir acı da olmuyor pazartesine kadar doğmazsa pazartesi yatışım olacak acaba tekrar gitsem mi diye düşünüyorum 🤔