Ela532 Merhaba kızlar kafama okadar takıldı ki bu hastanede sezeryan doğum yapanlar sontayı odada mi takıyorlar yoksa istege bağlı ameliyat esnasında mi lütfen bilenler yazsin 😭
goktugun_annesiii Ela532 ay deme yaa sezeryan olursam eğer ki bende çok korkuyorum inşallah öyle birşey olmaz off🙁 beni de bilgilendirirmisin rica etsem 🙏
Ela532 Deletedmom_33 canım sende bunla alakalı bi bilgi alırsan lütfen yazabilir misin çok merak ettim odada asla taktırmam o şeyi zorla takiyorlarmis odada
Ela532 [silindi] canım burada kesinlikle ameliyat hanede takılmıyormus öyle dedi dogum yapan bir arkadaşım çok stres yaptım sontadan da çok korkuyorum ablam çok çekti ondan 😑
Ela532 goktugun_annesiii tabikide canım inan çok etkisinde kaldım ablama yaparlarken gördüm agladi kız çok kötü oldu asla o acıyı yaşamak istemiyorum 😔
goktugun_annesiii Ela532 kuzum sıkma canını belki herkes de aynı olmuyordur biz belki de boşuna korkuyoruz kendimizi senin belli mi doğum şeklin 🙄
Ela532 goktugun_annesiii ben herseyin kötüsünü düşünüyorum canım çünkü kötü olan hersey beni buluyor 😔 bende sezeryan istiyorum normale kalbim dayanmaz
goktugun_annesiii Ela532 valla bende normal doğum istiyorum ama bakalım her iki doğumdan da çok korkuyorum ne olacak böyle hiç bilmiyorum 🙄🙁
Ela532 goktugun_annesiii bende öyleyim canım cidden dogum yapabilecegime inanamıyorum ama mecbur çıkacak bu çocuk diyorum 🤭😁 benim korkularım biraz erken basladi
goktugun_annesiii Ela532 benim de en başından beri vardi valla şu anda iyice çoğalmış durumda 😅 32+2 yüz sen kaç haftalıksın 🥰