Mrhb bir yıl önce dış gebelik yaşamştm ama beta değerm ilk gğnsen beri orantısız artıyordu. Bu ay yine hamileym adet geciköesnden 3 gün snra gititm beta. 1640 48 saat arayla gittiğimde 3500 olmştu. Ama ulrtasynda kese görünmedi 🥺 Tekrar aynı durumu yaşamaktn korkuyorm bilgisi olan varsa ?